becauce she is en mantol's wife

Thursday, February 21, 2013

Present tuk si cilik sarah

Semalam time balik keje aku trus ke Masjid India...sbb utama adlah aku nak belikan hadiah tuk si cilik Sarah....

comey anak buah che chik ni....tayam die

Baju tuk sarah....merah jd pilihan...nasib le chek chik suka wrna merah....

Kucing mainan ni dh lama nk beli sebenarnye...asyik tertangguh je...sarah suka sgt kucing..klu nangis n dengar je bunyi kucing trus diam....

Biasa klu nmpk fon samsung aku tu die mesti ambik n bg kt aku...pastu ckp "nak"...faham la tu maknanye die nak kucing "talking tom" tu....

Actually semalam....time aku kelam kabut nak balik ad sorng mamat ni panggil...."dik...dik...dik...."aku pun berpaling la..memang btol ad org panggil. Die ckp motor die rosak n x de duit nk baiki...ad rm2 je. die mnta ngan aku rm10...aku kesian so bg la. die nk bg la rm 2 tu tp aku ckp xyah la...die mnta lak no fon, kata senang nk bayar balik nnti. Aku x bg pn...buat die tipu...naya aku. Cukup la aku tolong die ikhlas, x perlu cri aku lgi lepas ni...

X tau nak ckp la die tipu or btol...maybe tu cara nak dpt duit ngan cepat tp aku x kesah la die tipu or apa. Yg aku fikir time tu..ari ni ari die...maybe ad hari aku nanti. Sape tau kan...Aku ikhlas n pasti ad hikmah disebalik semua ni....

Hooray balik perak malm nnti x sabo nk bg kat sarah...wink!!!

No comments:

Post a Comment