becauce she is en mantol's wife

Tuesday, February 12, 2013

Outing..wit my love

Hooray....lepas dari bertunang 12/2012...hari ni la baru dapat cik mantol & en mantol berdating...huhuhu, selepas 50 hari...waaaa lama tu

Yippiii....time kasih ye en mantol untuk dating kali ni....

Start bulan lepas cik mantol & en mantol kena saving kaw2 la tok wedding end of this year...fuh...jimat2 tapi x bermakna x leh berbelanje...hehehe. pandai2 la kan...

Pg tu kiteorng breaklunch...kat KFC. Aku sje la nk try menu baru tu...ape kebenda ntah namaye...

 
Bg aku x sedap mana la...lbh baik ambik snack plat je....huhuhu. Dah la dapat bahagian ni....aku makan kepak ke...en mantol yg hbskan bahagian isinyer...tp aku ambik peha ayam die....hehehe

 
Org cakap citer ni lawak giler...so kiteorg try la g tengok...first g la kat eon tp semua citer cina jeee...aihhh, diorng ni x braye ke?time ni jg nk tengok wayang kan..huhuhu

Last2 gi kat Brem Mall....pe2 aku dh search td...ad citer ni n "wawa semput"...tp pilih citer ni. Nak dijadikan citer aku tertinggl sweter kat dlam panggung...hehehe, time kasih en mantol g tnye...hehehe 

Hajatnyer nk beli baju keje.....tp semua x berkenan...yg berkenan saiz lak x de...huh

Ni en mantol yg pilih...memang aku tengah cari blouse warna biru pun. Cadangnyer nk mach ngan skirt....tp kecewa sbb skirt yg aku berkenan  tu x de saiz aku. Try saiz 34 (Agenda)..ketat kat bontot. Bantai kena gelak ngan en mantol...Tunggu la ye en mantol...cik mantol diet k....huhuhuhu

"ayg jg badan...jg penampilan tau...b x pe cam ne pun, selekeh pn x pe, b syg ayg...ayg kena sentiasa comey dpn mata b"

Lepas shoping....makan then balik koz esoknye en mantol nk kna travel ke Kuantan, outstatuon sana. en mantol...jaga diri k...i still here waiting for our next outing...

No comments:

Post a Comment