becauce she is en mantol's wife

Tuesday, February 19, 2013

Al-Fathihah utk Arwah Adik Tersayang

Hari ni 19 Feb 2013 genapla setahun arwah adik tersayang kembali kerahmatullah...Rindu yg teramat sgt aku pada arwah....memang tipula klu aku ckp klu aku x tringat saat pemergian arwah. Aku akan ingt sampai bila-bila..

Minggu tu aku x balik perak sebab aku ad keje luar...aku g PD ngan opismate aku yg laen. X de pe yg laen pun pada arwah time tu atau mungkin aku x prasan perubahan tu...

Kejadian tu sesuatu yg mengejut buat kami sekeluarga...tp yg pasti pengorbanan arwah sgt tinggi...anak buah aku la yg paling terbias dgn kejadian ini. Arwah che' su pergi depan mata diorng. 

Setiap kali aku teringatkan arwah...memang aku x dpt nak kawal perasaan sebak aku...air mata pasti laju mengalir...terlalu banyak kenangan bersama aku dgn arwah...

Kematian itu pasti...cuma masa dn cara je yg membezakan kita....akan tiba waktunya bg kita yg masih hidup ni nnti...

Al-Fatihah untuk arwah adik

Buat arwah NURUL HASMA'....kami sekeluarga amat merindui arwah. Kami akan sentiasa hadiahkan Al-Fatihah dan Yassin untuk arwah adik...Semoga arwah tenang di sana....izinkan aku bermimpikan arwah kerana kak chik terlalu rindukan arwah adik....



No comments:

Post a Comment