becauce she is en mantol's wife

Sunday, February 17, 2013

Jalan-jalan habiskan masa....

Minggu ni aku x balik perak...hahaha....slalunye pantang ujung minggu...lesap la aku dr keyel ni...

X blik pun x de benda nk buat...cadangnye nk berehat je kat umah tp tup2 ari ahad tu kuar gak. Uih bila dah kuar je faham2 la ye...mesti TERbeli gak....dislike2...

Aku kuar dalam kol 3 ptg cam tu la...lepas melantak nasi goreng kat umah....target aku sampai Jalan Masjid India nanti aku nak cri air cendol...

Petang-petang cam ni dapat membasahkan tekak ngan air cendol ni memang perh la kan....nasib baik ad jual...hehehe...


Pastu aku jalan2 la lgi...jalan punye jalan masuk la satu kedai ni...awat ramai sgt...aku pun masuk la skali...banyk sgt choice sampai x tau mana nak beli. 

Cadang nk beli tudung tuk baju kemeja kerja yg en mantol belikan minggu lepas tp x de lak yg berkenan. Aleh-aleh bju lak dibelinye..

 Merah juga jd pilihan..

Time jalan tu teringat lak sabun softlan dh habis kat umah...singgah la Mydin beli jap...bila dah masok tu bukan softlan je la yg beli kan...faham2 la yeee....huhuhu

Nasib baik la aku pakai kasut flat je..klu x mau tercabut kaki aku ni...

kasut baru....kasut lama dh nk tercabut tapak....ganti le yg baru

Ha ni satu lagi aktiviti yg aku ska buat bila dtg Jalan Masjid India....beli ayam goreng uncle bob....
 
Dah jd kewajipan beli ayam goreng ni..aku ska yg origenal jeeee

Yum yum...sodapnyeee

Jom balik..x sabor nak makan nii.....jemput skali yeee

1 comment: