becauce she is en mantol's wife

Wednesday, February 20, 2013

Beauty time.....

Sebok semua org bercerita pasal vit C....org ckp berkesan la...OK la...Dek kekecohan tu aku pun salah sorng yg terpengaruh la...hahaha

aku beli ngan opis mate aku..Husna...ad la aku citer kat en mantol pasal ni n die ok je..nak makan, makan la as long as benda tu tak memudaratkan..yg kita sedia maklum vit C ni memang elok utk kesihatan...

Dapat lak sokongan oleh en mantol...bulan2 plak en mantol setuju nak taja...so aku dgn rela hati la beli...hehehe

Malam semalam bermula la episod aku makan vit C...yg aku beli ni jenama FELINNA

Dalam ni ada 30 kapsul...aku makan 1 biji sehari sebelum tido. Boleh je makan 2 biji (1 biji pg n 1 biji malam) tapi aku x la...1 cukup le...huhuhu

hopefully ni akan memberikan kesan positif la tuk aku...hep hep hooray

No comments:

Post a Comment