becauce she is en mantol's wife

Tuesday, February 19, 2013

Lunch@Wendy's

Hari ni aku kena g KLCC sbb nyer salah sorng staff kat sana cuti. So aku back up la die kat sana. Keje sana ok je cuma aku kena bngun awl la..pendek kata lepas solat subuh no more tido k...

Kalau keje kat HQ, kat Pandan Jaya tu...x yah cakap la..lepas solt subuh tido balik...x elok kan....huhuhu. Masok opis kol 9.00 dekat plak tu ngan umah.huhuhu

Lunch kali ni ad org belanje tau...wah sronok la aku...opis mate aku merangkap kakak aku la...yeke??hahaha
 
Kami lunch kat sini....aku jarang makan kat sini n yg aku tau pun kat sini burger je la...huhuhu

Azie sebelum makan....ops...ad yg lalu la kat blakang tuu....
 
Aku order burger n air coke...yg belinye si belanje la kan...aku ngan azie cari tempat...x mcm kfc, klu kfc memang kena turun awl sbbnye ramai org tp kat wendy's ni x la ramai sgt....

Ni burger aku....spicy chiken sensation kot namanye.... RM13 ++. Daging ayam burger die sdp sgt...aku suka.
 
Ni favourite azie...kentang bakar. Yg ad ijau2 skit tu broccoli & cheese dan yg satu lgi tu cheese & cheese. RM 7++.... 

Jemput makan puan azie....sopan gitu

Ni en amar...coordinator la lebih kurang...dari pihak Carigali KLCC. pendek kata, client company kami...hehehe...jemput2

Kak be  a.k.a yg belanje ni malu2 lak...

aku makan kentang je...huhuhu sedy2

org lain makan ais kream as pencuci mulut....kiteorng sebat je...makan sambil2

pe pun thanks to puan belanja a.k.a Kak be....kenyang perut kami....semoga kamu dimurahkan rezeki n boleh belanja kami lgi...hooooray

No comments:

Post a Comment