becauce she is en mantol's wife

Thursday, January 15, 2015

Routine Check Up at KKIA

Ari ni ad rutin check up kat KKAI, dukacitanya en mantol x leh nk hantar n teman kan. So kena la aku drive sendiri ke klinik. Awalnya en mantol x brape nk benarkan, ye la bru 1 week bwa keta...tp aku yakinkan en mantol.

7:10 dh kuar umah, niatnya nk kuar kol 7:00 tp mcm gelap lgi je...so trn lewat skit. Perg...ap lg KL ni....jem la. sik baik smpai klinik 7:40...awal lg...tu pun dh ramai orng, aku no 1007.

Check up darah tinggi aku naik ari ni..139/85. Nurse ckp tanda2 nak kena darah tinggi...waaa. next check up lg 2 weeks...on 29 Jan

Aku tnya la cam neer nk control kan tp bila diberi tahu yg mak n kakak2 de darah tinggi memang x leh nk lari la....trima la seadanya....hahaha

Cuma nurse tu suruh berjaga2 takut terbersalin awal same as Kak Long n Kak Ngah...huhuhu

Ari ni jugak aku cucuk kancing gigi kali kedua...lps cucuk, terus masuk opis. Kira aku time off 35 mnit je...huhuhu

No comments:

Post a Comment