becauce she is en mantol's wife

Friday, January 16, 2015

Lelaki @ Perempuan??? Boleh tau ke tanpa scan???

Bagi ibu2 mengandung mesti suka baca ni kan....tp ni just tuk suka2 tau, jgn taksub sgt yee....sekadar hiburan...


Cara nak kenal pasti jantina bayi dalam kandungan:

1. Kadar denyutan jantung bayi, lelaki kurang dari 140 manakala pmpuan lebih 140.
Baby aku < 140 denyutan = PEREMPUAN

2. Keadaan perut "tajam" @ "bulat"
Menurut en mantol, perut aku muncung kedepan "tajam" = LELAKI

3. Bentuk perut sama ad "tinggi" @ "rendah"
Perut aku memang nampak kecik and rendah dri start pregy sampai en mantol ckp btol ke usia kandungan ayg ni??? = LELAKI

4. Perubahan kulit wajah sama ada makin berseri @ sebaliknya
Muka aku sgt tembam dan x berseri2  = PEREMPUAN

5. Perkembangan saiz hidung
Hidung aku kembang dgn jayanya = LELAKI

6. Mengalami masalah morning sickness @ ti
da
k
La
ngs
ung x mengalami morning sickness = LELAKI

6. Perkembangn Saiz Payudara lebih ketara kanan @ k
iri
Rah
sia...hehehe

7. Tabiat pemakanan masam @ manis
Aku memang ska mkn msam termasuk makan asam jawa cam tu je... = LELAKI

8. Keadaan kulit kering @ biasa
Kulit aku sgt kering sampaikan kena selalu basahkan = LELAKI

9. Tahap kesihatan terutanya pening kepala
Aku sering kena sakit kepala = LELAKI

10. Arah tido kanan @ kiri
Aku ska tido sebelah kanan = PEREMPUAN

11. Carta ramalan jantina cina
Aku punya July/28 yearsold = LELAKI

12. Garisan perut tegak @ putus2
Dr awl pregy garisan perut aku tegak dan tidak putus2 = LELAKI

9 Vs 3 = LELAKI menang...hehehe....ti compmkan dgn 3D4D scan on 17 Jan 2014


No comments:

Post a Comment