becauce she is en mantol's wife

Monday, January 5, 2015

Akhirnya...

Jeng jeng jeng...hehehe akhirnya pa???

Akhirnya aku berjaya drive sendiri ke opis...dgn perut dh memboyot aku nekad new year ni aku mesti berani bwa keta ke opis. Takot memang la takut, even opis ngan umah dkt sgt. Aku bawa slow je la kan....asalkan smpai..bab bwa keta x de masalah sgt, yg bermasalahnya adalah nk parking. Aku masih belom boleh nk parking bontot trutamanya parking umah tu sbb memang ad tiang. klo sekadar lapang tu ok lg la....huhuhu

Banyak kelebihan sebenarnya boleh bwa keta sendiri ni. X de la nk harapkan sepenuhnya pada husband. Betol, suami kita mesti akan cuba penuhi, mcm en mantol kesian die terkejar blik kje dr kepong nk ambik aku blik kje. Tu klo die x OST...klo OST cm ner kan. 

Kena fikir jauh jgk, lps ni ad anak. Kbtln en mantol ost, anak demam ke....spe nk tlg. skali 2 boleh la mnta tlg jirn2 tp klo dh kerap..segan jugakkan...

So pada gigilr kat luar tu....beranikan lah bawa keta sendiri. Betol, en husband boleh hantar n jemput keje tp cuba fikir time terdesak...contoh time husband sakit n need to go to the clinic. x larat nk drive, so kita la kna drive. slow x pe, asal brani....good luck ye gigirl kat luar semua.....

No comments:

Post a Comment