becauce she is en mantol's wife

Thursday, January 5, 2012

Perak Again....




Hentian Puduraya...sape tak kenal kan...hentian tok ke utara. Nak g Perak ke Kedah ke Perlis ke...haa semua kna naik kt sini. Skarang dh baru dah...cntik gak la.Klau korng naik lrt...turun je kat Hentian Plaza Rakyat...jgn tertipu turun kat Hentian Pudu. Hahaha, aku la tu. Dulu aku ingat Hentian Puduraya kat Hentian Pudu...hehehe.

Aku bukan saja2 tau dtg Hentian Puduraya ni...aku nak balik Perak. Rumah K.long aku. Blik Perak lgi...hehehe. Padahal bru je smalam sampai dari Terengganu. Sje jalan2...nenek la nk bg buah duku. Maklumlah buah duku banyak kt kg...x habs nak makan.

Cakap pasal nenek aku kan...atok aku beli keta baru. Huhuhu, x de la baru actually...yg  second. ok pe....tp x sempat nak ambik gmbr koz hari rabu ptg baru sampai....

No comments:

Post a Comment