becauce she is en mantol's wife

Tuesday, January 10, 2012

KLCC

Alamak....pg ni aku terjaga lmbat. Huh...0815 baru jaga. Ni la padahnyer klu lepas subuh tido balik, hahaha. Dah la baju lom iron. Kol 9 lebih nk kena g KLCC - PETROFAC. Huh msak aku ni..mandi pun mandi kerbau je ni....hahaha

Nasib baik sempt sampai opis..cun2 kol 9.hahaha...rncang nk g ngn lrt tp tukar plan...g ngn keta PM je...BMW...ko ado???Biasala..agak jem la k Jalan Tun Razak...koteorg smpai dalam 10:15 pg. PM aku parking kt luar je...nk mampos parking dalam!!!Actually boleh je tp dh ad yg murah, why nk bazir byr yg mahal. Sehari around RM11 tp klu parking dalam KLCC tu around RM25...ish2 x sanggup.

Parking kat sebelah masjid kt KLCC tu, x de la jauh sgt. Jalan jap je dh sampai. Cam biasa nak masok KLCC punya towel security skit. Kena daftar kat kaunter depan, bg IC tok simpanan diorng. Just bg tau level mana nak pergi. Klu kami, kami nak g Level 50, Petrofac. Then diorng akan bg pas. Pas tu nk kena touch time masok n kna pulangkan time dh kuar nnti.

Ni kira first time aku join presentation by my company. So far ok, bos aku bnyak tolong. Part aku just back up n tlg pe yg patut je. Yg present PM & y demo sorng lagi. By the way...bnyk jg yg aku dapat...yg penting skali pengalaman.

This is full day training so x sempat sgt nk jmpa sape2. Just sempat jumpa K.liza n K.Fiza. tu pn kejap je, time lunch n time nk balik dah. Haaaa, pasal lunch ni best. Sbb bos blanje...10q bos,hehehe.Kita org mkn kt evenuK, makan nsi campur je.

Bila smua dah selesai, aku ngan Jannie balik dulu. En Shahril ad keje lg kt level lain. So kita org balik ngan lrt. Biasala, nk naik lrt kna beli token dulu. Klu dulu pakai kad n now dh tukar pakai token. 



Token kna beli kat mesin..mesin tu cam kat atas. Pe yg best nyer guna token ni...klu dri Laluan Kelana Jaya nk ke Laluan Ampang, dah x perlu beli 2 tiket. Just beli 1 token tok 2 laluan tu. Harga ttp sama RM4.00. Ok sgt koz problem paling besar kat Stesen Masjid Jamek ialah lambakan org nk beli tiket pertukaran Laluan Kelana Jaya ke Laluan Ampang atau sebaliknyer bg yg x guna touch n go atau y adik beradik dgnnyer tu....

Panjang lak aku membebel..hahaha. Kat bawah ni pulak rupa token tu


LRT Laluan Kelana Jaya @ juga dikenali LRT Putra

LRT Laluan Ampang, jg dikenali LRT Star




No comments:

Post a Comment