becauce she is en mantol's wife

Sunday, January 15, 2012

My Pet

Kebanyakan org ada ada pet kesayangan masing2...Dari kecik aku dah terbiasa ngan kucing. Terlalu bnyak....now minat aku dh berubah. Cuba teka apakah die???

Ni la die minat baru aku...ap yg penting kejesame...

Actually ni minat anak buah aku, Ismail. Kebetulan plak  time mak aku pergi sana kena jaga si anak kura-kura ni...then mula la mak aku sygkan si kura2 ni. Mak pun beli la sepasang...jantan n betina. Kita org bg nama Micky &Miniey.  Micky yg jantan n y besar skit tu, yg kecik skit tu betina..Miniey.

Beli ari tu murah je...smua termasok tempat die tak sampai RM50 pun. Kura-kura RM 7.50 seekor, makanan RM10 sebotol n tempat die RM25...

Nak jaga x de la susah sgt...just bg makan n mandikan die. Air kna tukar tiap2 ari koz 6ti bau busuk.. Skarng ni bukan naen lagi manja....slalu nak dok ngan mak...


No comments:

Post a Comment