becauce she is en mantol's wife

Sunday, January 15, 2012

Low Yat = Jem


Tengah ari ni niatnyer nk g Low Yat jap...member nk betolkan PS2 die. De masalah...software dah corup ...Sampai je sana mak oiii jem giler. 3 4 kali cari parking x de. Kite org dh mula nk blah dah....tp nsb baik round ke 4 tu jumpa...klu x goodby le Low Yat.

Tau-tau je la Low Yat ni sinonim ngnan pe kan...mesti la gajet2 dan komputer2. Kebetulan plak skarang kan menjelang Chinese New Year...bnyak sgt jualan murah...Kat tengah2 tu ada pc fair yg sememangnyer selalu pad sgt..sekitar Low Yat tu plak bnyk je jualan murah sampai 70%. Geram je nak beli tp x berkeperluan sgt...huhuhu...

Bila dah hantar tu biasa la...makan masa skit. nk kna format balik...kitaorg pun pusing2 la dulu. Last2 aku beli cover fon aku...tok N8 aku ni ha...harga RM25...emm ambik je la...mlas dh nk survey kat kedai lain...huhuhu, malas punyer org.

Lepas beli tu g la balik kt kedai PS2 tu..tp lom siap,lagi 1/2 jam....so kita org g mam la dulu. mam kat ground floor tu...kat nasi ayam...punya la mahal kan...tp dh xde choise...makan la jg. Tak silap aku dalam RM40 juga la...2 org makan je tu. Nasinyer x de la sdp sgt...sdap aku buat lagi kot (wek perasan, hahahaha). gambar x sempat nak ambik koz lapar sgt..huhuhu



No comments:

Post a Comment