becauce she is en mantol's wife

Sunday, January 8, 2012

Cempedak ke Cimpedak Isa????

Buah cempedak...klu sebut pasal buah ni smu org tau kan....buah ni mcm buah nangka tp lain skit. Klau pasal cempedak ni...aku ad citer nak share. Klau aku la kan...aku ska buah cempedak yg dh digoreng ngan tepung. Kalau korng nk tau..ad kesah tu diseblik smua ni. Aku secara sukarela membuat pengakuan yg aku fobia makan cempedak yg blom digoreng...haaa,korng mesti leh imagine kan sbb ap aku x makan... pernah aku tercekik buah ni...bukan biji,buahnyer. Buah cempedak kan ada urat2 skit..eeee tobat aku takot.

 Wah sodapnyer cempedak goreng!!!!!!Kadang2 aku kuar ngan opis mate aku g beli cempedak goreng + pisang goreng....

Ni plk telatah anak buah aku time makan buah cempedak. Isa ni telor skit klu ckp in malay...sebab die lahir kat Australia kot. Isa nk makan cempedak...dia ckp kt ibu die "ibu, sye nk makan CIMPEDAK"...huhuhu, aku dengar nk tergelak. "Isa, CEMPEDAK la, bukan CIMPEDAK"

No comments:

Post a Comment