becauce she is en mantol's wife

Saturday, January 14, 2012

KL - Nilai 3 - KL

Agak2 korang peta ni nk g mana erk????

Hai korng buat pe tu???ha pe aktiviti weekend korng minggu ni. Hehehe...hari ni ieda g Nilai 3. Dengar citer sana bnyak brg2 murah n cantik2....so sje la jalan2. Kebetulan plak kawan nak g cari karpet. Cantik gak...cuma aku nak kena tunggu gaji dulu la. Insya Allah gji bulan ni masok awl koz Chinese New Year.. hopefully la kan...hehehe

Ni arah jalan dri umah aku ke Nilai 3...google je senang. Semua dihujung jari....

Kiteorg gerak dalam 11:30 juga la...sampai sana dalam 12:30. Aku ingtkan jauh,hehehe yela dah masok negeri 9 kan...Tp ye la, bg org yg dh biasa pergi, cepatla kan...tau jalan shortcut.

Selamat datang ke Nilai 3...ye ye ye dah sampai...

Sampai sana kiteorg trus ke kedai yg nk cari brg tu la....terlalu banyk kedai n luas sgt tp brgnyer sama la. Kata kawan aku ni, kita kena survey dulu koz kadang2 kita leh dpt harga yg lebih murh klu kita buat cm tu..time nk beli tu kita bandingknlah dgn kedai lain,kompon die akan bg hrga yg lbh murah dri yg kita bndingkn tu @pun sama..Klu x rugi la diorng, hilang 1 customer...pandai x?????hahaha.


Ni Nilai 3 Textile, x beli pun lalu je...hehehe

Kawan aku beli 2 karpet...1 besar n 1 kecik. Yg besar harga asal RM250....dpt la RM120. Kecik plak RM120 dpt la RM75. ok la tu. Ala karpet yg berbulu-bulu tu...cantik kan???Warna itam + merah. 6tila aku nk beli gak.Nak hias bilik aku,hehehe.

Cantik kan???banyak lagi pilihan...

Lunch tu makan kat area2 situ gak...ala aku biasala,x lari dari lauk ikan keli berlado...minum holick ais. Kawan aku makan lauk ayam goreng + air tembikai. Agak mahal la...RM18.00. Hehehe tp die belanja...horayyy

Lagi koleksi pilihan karpet

Karpet juga

After lunch tu singgah solat dulu before die bawa aku jalan2 sekitar bandar Seremban...besar gak..kalah ka bandar KT.hehehe. Menurut kawan aku ni Bandar Seremban terbahagi kepada dua iaitu Seremban n Seremban 2...tp aku g seremban jeee

Bandar Seremban

Ok la jom balik...kan lambat gerak, lambat plak sampai...dadadad

No comments:

Post a Comment