becauce she is en mantol's wife

Monday, May 5, 2014

Tonton "Frozen" dengan anak buah

Last labour day ari tu aku stay kat perak..actually perak ni dh jdi umah no 2 aku dah sejak keje KL ni...sbb pe tau, sbb Perak umah K.long aku n sana ada anak buah kesayangan aku....Aku 3 bradik je lepas arwah adik kesayangan aku meninggal last 2 years. So sekarang aku rapat ngan K.long aku n anak2 die dah aku anggap mcm anak2 aku sendiri...Iman, Ismail, Sumaiyyah, Isa n Sarah....n pling aku rindu Sarah....si kecik 2 tahun tuuu

Nak dijadikan cerita, actually mlm ni nk wat ais krem homemade tu tp susu yg dibeli telah dihabiskan..huhuhu, so kna ganti ngan aktiviti lain la....aktiviti showing...menonton citer kt Astro Best, Frozen. Sarah ska sgt citer ni...klu pasang lagu tu siap tiru lgi...FROZEN_Le It Go lgi2 time " Here I stand"


Citer ni menceritakan cinta persaudaraan mengatasi segalanya...kasih sayang adik bradik....lagu die pn best, sesuai tuk tontongan family

Jom layan lagu die..


Lagu  ni best...comey sgt Anna time die kecik...hehehehe

Hahahaa...ni lagu lawak!!!

Selamat menonton yeeee


No comments:

Post a Comment