becauce she is en mantol's wife

Monday, May 5, 2014

Gaya Tudung Bawal Terkini

Tudung bawal sering dikaitkan dengan baby face, comel, muda kepda si pemakainya....erk??? Actually tudung ni sesuai tuk semua lapisan la..mudah digayakan kan di matchkan...hehehe..bg aku la. n tambahan tudung bawal ni atas permintaan en mantol, die ckp aku ni mcm m.cik indon klo aku pakai tudung sarung...mmmmm, yeke???

So, slalunya aku pakai pawal ni simple je...klo g keje biasanya aku selempang je...n pin pada 2 2 bahu. Paling mals pun aku pun 1 je kat bawah...tp actually selempang la...senang, x yah nk fikir2 dah. Mcm bwah niselempang then pin je...


Pernah jgk aku try pakai Bawal Gaya Rozita Che Wan, x tau la nape namanya Gaya Rozita Che Wan. Tp de alkesah disebalik gaya ni tau. Time tu aku g customer site kat KLCC, sepanjang dalam lif pak cik sorng ni tengok je aku, naik segan aku. Aku buat deee je la, nk tnya kan dikata prasan plak...Baliknya aku singgah ke Masjid Jamek, sengaja singgah situ ingat nak cari tudung. Masuk la kedai Muaz Textile, ade 2 org sedara ni ckp2 blkng aku...pasal gaya tudung yg aku pakai ni la
"Eh, die tu pakai cekak ke kat luar tudung tu"
"Aha, mcm kwn aku msa die tunang, die pun pakai tudung gaya cam ni gak"

Hadoi, agak2 la nk ckp pasal aku pn, tepi telinga kot...aku leh dengar sebiji sebiji pe dieorng ckp..Diorng ckp tu mcm cover2 je ngan tudung yg diorng dh pilih tu....hadoi...fening la mak cam ni....Tp sory la ye, x de snap pic gaya tudung tu....tp ad sample kt bwn ni aku snap dri youtube; http://www.youtube.com/watch?v=SLMfazOuYB4

Tp aku tukarkan klip rambut atas tu dngn cekak rambut....

Ni plak gaya tudung bawal ombak rindu_tasha marshaha. Sebenarnya aku x tau pun nama gaya tudung ni tasya marshaha...sje nmpak org pakai kat lrt so try la buat sndiri n search kat youtube...Ni rupanya nama gaya ni..so layan la yee step kat bawah ni ---- http://www.youtube.com/watch?v=hDnMOZYzk9g




Hahahaha...muka makin bolat...oh noooo

Untuk gaya tudung YunaBella boleh rujuk entry aku yg ni


No comments:

Post a Comment