becauce she is en mantol's wife

Monday, December 22, 2014

Muntah ketika usia kandungan 6 bulan ++

Lebih kurang 1 bulan kebelkangan ni aku mcm pelik skit sbb after aku mkan nasi x kesah la nasi goreng ke nasi lemak ke klo awal pg aku mula akan pening n muntah. Pening bukan mcm kita sakit kpla tu tp rasa die mcm nak melayang n nak kena baring. Klo x akan muntah..

Macam pelik tp bila tnya dr, dr x tau sbb tp sr nasihat supaya aku makan roti je pg2...huhuhu. Lepas ni no more nasi lemak kegemaran kau tu. Klo rasa nk mkn skali pun aku akan mkn lwt skit dlm kol 10 cm tu ....hehehe

Tp sekarang bila dah hari2 mkn roti je....aku rasa tekak aku dh kesat dh nak telan roti...huk huk. Tp demi kesihatan aku tepaksala jugak...

Lgi 3 bulan menunggu kelahiran our little baby...x sabarnya ibu......

No comments:

Post a Comment