becauce she is en mantol's wife

Saturday, January 11, 2014

Dinner_CNY@Kepong

Finally rasmi la aku sbg mrs mantol....so aku akan di bawa ke majlis rasmi n x rasmi en mantol....hahaha...Semalam kitaorg g dinner sempena Tahun Baru Cina skaligus berkenalan dgn bos and rakan2 sekerja en mantol.

Kebetulan ni jg majlis perpisahan salah sorng opismate en mantol. Aku x tau la mana restoren tu tp area Kepong la....yg en mantol bg tau tu kedai sea food

En mantol dtg ambik lepas asar...sbb mjlis start 6 ptg. Nak g sana pn take time so....cun2 la sampai sana. Menu sana chinese style...nasi goreng cina+tomyam+udang+ketam+sotong+ayam....air plak manggo+oren+epal hijau+carrot susu+soft drink

Sebelum mkn wat aktiviti 1 dlu...hehehe...ni smua tetamu terilbt...ce teka...hehehe pembhgian duit raya...yeyeye...dh kawen pn still dapat...ska2...guest wat....aku dapt bape n en mantol dapat bape....


Cabut undi le...sbb smua org x sama....aku no 11 n en mantol no 3....
hehehe....langkah kanan..aku punya lebih dari en mantol dapt...hooreeey

Lpas tu cabutan ke2...yg ni staff je. ni guna huruf plak, en mantol dapat E.....hehehe n pe die dpt is......periuk...tp ok periuk ni....tebal. Lupa lak nk ambik pic.

Mcm berpakat je bos aku ngan bos en mantol ni..ye la...bos aku induction cook, bos en mantol bg periuk....memang cun laaa....hehehehe

After that..makan....lpas makan diorng start karoke...aku dislike skit bab2 cam tu. kbtulan plak nk g solat maghrib kan...so kami balik dulu...Selut la kat bos en mantol..walaupn die org taiwan...tp die faham. Mcm bru2 smpai kt restoren, die tnya en mantol dulu boleh shake hand x? en mantol ckp x leh...so die salam ngan en mantol je...

k la...lepas makan kenyang2 dapat ang pow jgk...n hadiah kami pun blik leee....nk kna hnatr aku balik umah dlu...mklum la ye....duk asing kan...huhuhu

<<<< DADADADA >>>>

No comments:

Post a Comment