becauce she is en mantol's wife

Saturday, March 29, 2014

Family Dinner at Satay Station Ampang

This weekend, fmly k.long datang keyel. Kbtulan Abg Sham de keje kt keyel ni ha...so sempena tu jgk aku brcdang nk belikan hadiah besday isa time diorg kt KL...

Diorng dtg umah aku mlm...around kol 8 cam tu...tujuan utama nk basuh baju kat umah aku.... aku memang x msk pe pn...memang cdng nk bwa diorng makn satay kat Satay Station, Ampang.

Satay Station Ampang, x de plk pic masa mkn sna....x kan terdelete kot...hadoi

Kat umah makan kek cheese dlu smntara tunggu kain siap dibasuh...abg manapun die, first skali tido...hahahaha

aku ska satay sini...besar n sdap...Kuah kacang die pn mavelus!!!

Order 50 cucuk

Menu tanbahan...sup daging

So sape2 yg tengah cari tempat makan satay yg sdp...leh la brknjung ke Satay Station niii


No comments:

Post a Comment