becauce she is en mantol's wife

Monday, August 5, 2013

iftar@doubletreehotel

Alhamdulillah, Jumaat lepas opis wat iftar ramai2 semua staff kat Double Tree Hotel. Sama ngan tahun lepas jg. Cuma tahun lpas aku g ngan PM aku, Kak Fidah. Taun ni g ngan train, ramai2.

Kitaorng g ber7 naik train, turun kan Stesen Ampang Park. Jalan skit, naik jejantas terus ke Double Tree Hotel.

Gerak dalam kol 515 cam tu la...Dato' pun naik train ngan kiteorng tau..hehehe. Pic x de lak....Sampai tu dalam kol 6..still awal kan...ktorg pun jalan2 la kat Ampang Park dulu. Sini memang bnyk choise baju kurung. Sini la lg aku beli baju konvo degree aku dulu.


Antara menu nasi yang ad kat sini...


Ni ha fvret aku....kambing bakar..yum3


Yang ni aku ambik tp x makan...x baik kan.huhuhu


Ni meja ktorg makan, tempat makan x sama ngan tahun lepas...lebih ok la..kalu dulu blakang kat dapur...


Kak bee with beautiful Lady Faeizz ...


Be4 makan kita ambik pic dulu k...ala tomey3
(Diana, Ieda, Husna, Kak Bee, Azie, Aunty Juliam Kak Liza n Kak Fathiah)


Azie...pe yg angkat jari camtu tu???


Kami ber4....


hehehe...comeykan kami smua...


Siap makan, snap pic lagi...huhuhu....

Pic makan n makanan terpkasa di"hide"kan atas sebab2 tertentu...hahaha, sebenarnya sbb terlalu syok makan n terlupa nak snap...kwang3

After makan, around kol 9 lbih2...time yg kami tunggu2...hehehe..penyerahan duit raya...cba teka brape duit raya kami dapat???

hahahaha..biarlah rahsia....


Masing2 dgn angpau raya!!!


10q RDM...Liq, ko punya angpaw mana????


Dato' dah kering angpaw lpas bagi kat semua staff...


(Abg Din, Kak Bee, Azie, Ieda, Helmi n Kak Faezah)


( Ieda, Azie, Kak Nina, Dr Rasyid n Kak Bee)


Our RDM family...


Our bosses 
(James, En Othman, Kak Faezah n Dato')


Kak Faezah n Azie..


 Aku pn x ketinggalan bergambar ngan Kak Faezah...


Helmi ngan Kak Faezah


(Kak Liza, Janne, Azie, Kak Faezah, Kak Bee, Ieda n Kak Nina)


Ala aku pejam mata plak!!!








Sronoknya makan ramai2 cam ni...mcm xde gap antara bosses n pekerja bawahan..Thanks RDM for duit raya...Thank all of you for this great moment...


Hahaha...ni terselit plak pic en mantol g iftar ngan opis die kat PAVI....

Balik, en mantol dtg ambik at McD Ampang Park...balik ngan Husna...Esoknya balik Perak...x sabar nak balik main ngan si kcik Sarah....


No comments:

Post a Comment