becauce she is en mantol's wife

Monday, April 9, 2012

TBS vs PUDU vs PUTRA

Assalamualaikum....(*_*)

Semalam kuar g TBS, hantar member punyer member nak balik johor. Ni kira second time ler g sana tp lom sempat nk update blog. Kali ni aku g ngan keta...6ti klu g ngan train aku apload lgi yerrrr

Ni ler kebanggaan org selatan....asyik kena je "ko ade???" eleh

TBS ni ok....mcm org ckp ler...look like a airport tp yg aku x ska sket....jauh sgt nk masuk sana n tempatnyer luas sgt. nk ke satu tempat ke satu empat tu rasa jauh je....tu komen org mls cm aku lerrr,hehehe

TBS view

Parking pun agak pening...ni sbb baru 2 kali kot dtg. klu dh 20x ok la kot.hahaha. Jom jalan2 sekitar TBS

Ni la first benda yg aku cari klu tempat tu x familiar ngan aku...hahaha,nk tnya mlas
ok skrng aku nk g cari tiket
 Uish, panjang plak beratur...

Ha....korng tau pe yg aku jmpa....jeng3


Ha...senangkan....hehehe


Pilih la nk duk seat mana

Ni la hasilnyer...sama je ngan kita beli beratur tu....

Ok la tiket dah beli...sementara tunggu member tu naik....jom pusing2


Pemandangan dari atas....level atas ni tempat food court. bnyak choise. Kita org mam nasi ayam madu. RM5.50 satu hidangan. Nak beli kena daptkan kad kat bahagian depan tu. Topupkan & guna kat kedai kita nk mkan. Tp x smua guna....yg x guna still kna bayar manual biasa.

Kita org topup RM15...ingatkan x cukup..dah air bayar manual...so ok la.hehehe,ingtkan dh kna kongsi air td.hehehe. klu lebih boleh dptkan balik balik kt kaunter kita tpup tu.



Klu korng bawa brg bnyk n x larat nk bawa ke hulu hilir....boleh simpan je


E-locker


Jeng2...cam airport kan.hehehe...eh,bas ad kt platform ni....


Sape2 yg ad tiket je boleh turun yer...diorng x nak ramai sgt...tp kesian gak yg sape2 bawa brg bnyk, kna turun sorng2
babay....jumpa lgi yer


Jalan kuar dari TBS.....ntah bila lgi dtg sini...huhuhu. Bila blik x de la kena pusing jauh2. 

Nak terus balik ke nk g mana erk????makan dah.....haaa nk g cari peti sejuk la....g servy la dulu.....








No comments:

Post a Comment