becauce she is en mantol's wife

Monday, April 16, 2012

Create Big Memories_Part 2

Eh dah pagi???bila masa aku tido...hahaha. Syok sgt sembang tertido pun x sedar..Our journey will began now...hehehe

First aku nak g cari memory card tok camera aku....huhuhu...biasala borrow yg K.long punye, lupe nak ambik memory card plak.

Punye la x reti aku guna kamera ni....aku just tau klik tok ambik,nk adjust ap2 haram x tau.hehehe, maklumla borrow K.long punyerrr

Aku beli yg 4 GB je...kos actually memori kad dh de, cuma tertinggal

x perlu lagi bergambr ngan fon....hehehe.JOM POOSING!!!!!!

Pe yg nak dibeli dh beli....so jalan2 la jap sebelm ke Masjid Jamek jumpa ngan Aisyah.

Ni kat depan Sungei Wang Plaza....hahaha, tambahan gambar bunga kat patung tuuuu

Aku nampak cam gemuk je....haha,nampak je kan.hakikatnyer tidak 
* hehehe ayat cover*

Liza kt depan Plaza Sungei Wang....ala minah tu....kaco je laaa

Che wah liza....amboi3 

Ni time dari Bukit Bintang nk ke Hang Tuah....kira dh onw nak g Masjid Jamek....sedodon je erk liza ngan train,hehehe

hahahaha...sempat lagi poosing dalam train.x de org, boleh leee. klu ramai or berdiri cm ner nk bergambar

Tu die liza....x leh no, slalu jelus kat ieda. nak jg gambr dlm train...hehehe

sampai je kt Hang Tuah, jumpa kwn lama.sembng jap sementara tunggu train ke Masjid Jamek...semua dh keje....rasa cam x percaya lak yg aku ni dh ...........*dewasa*hehehe

No comments:

Post a Comment