becauce she is en mantol's wife

Thursday, December 19, 2013

FINALLY..i'm yours___Part I@0712203

Xde perkataan yg terucap....xde bicara terlafaz....hanya air mata saksi penyatuan kita...Saat lafaz "SAH" itu..berderai air mata kegembiraan..."izinkan ayg menjadi makmum b sehingga akhir hayat ayg"

Sementara tunggu pic dri photografer...moh kita layan dulu pic yg ad ni yee...



sehari sebelum majlis kak anis, che yah n kak wadah dah sampai...kak anis & che yah dari KL n kak wadah dari Kelantan...thanks korng ye dtg jauh for my wadding..who's next????teeetttt


MAJLIS KESYUKURAN (PERKAHWINAN)@07/12/2013

- rombongan naik KL bru turun TRG sebab laluan di Muazam ditutup akibat banjir
- pernikahan jarak jauh dimana ayah x dpt balik dri mersing, tersangkut dalam banjir, minta bantuan sepupu (Kak Sukmawati)
- Akad nikah di surau depan rumah dan batal air sembahyang di rumah

1. Rombongan lelaki dari rumah penginapan terus ke Surau/tempat berlangsungnya akad nikah.

2. Ketibaan rombongan perempuan.

3. Sesi akad nikah dan penyerahan wang mas kahwin.

4. Sesi persalinan untuk perarakan ke rumah pengantin perempuan.

5. Proses pembatalan air sembahyang (memakai gelang dan rantai)

6. Sesi bergambar bersama keluarga.

7. Makan beradab.

8. Petang : sesi outdoor

9. Malam : Sesi potong kek dan buka hadiah


bergambar skit....hilangkan gemuruh....waaaa


aip...pengnatin kna berdiri ke???


my bff kak anis...
ala hanger ni...kaco la...



ni aku ngan Liza...thanks liza dtg...jauh2 tu, dari Kedah


wif my beloved friends...kak wadah, kak anis, liza & che yah...

aiii kak...tido kah???




aip...mcm kenal je keta ijau kat luar tuuuu



Sesi Akad Nikah di Surau depan Rumah


stil boleh senyum sbb blom start lgi...jp lagi tu mula la sebak....


teliti & tekun je semua dengar ustaz berucap


yang belakang tu smua anak sepupu aku

ish kak anis ni smpat lgi jari die tuuu


baju sumaiyyah tu...aku tempah...dress utk semua anak buah pompuan aku


sebentar lagi aku akan jdi puan....suka sgt la tu...hahhha


Sesi ustaz call ayah aku yg tersangkut dalam banjir kat Mersing. Ayah aku wakilkan uztaz ni utk nikahkan aku...

serius...serius...hehehe




jeng jeng jeng...berbedar ni weee


en mantol....pe perasaanmu di sana???




sebak....en mantol...do your best ok....muah2....hahaha...











Alhamdulillah....kini aku sah menjadi isteri kepada MOHD NIZAMMUDDIN BIN SELAMAT dan en matol kini bergelar suami kepada NORHIDAYAH BINTI AMIR HAMZAH


bacaan doa....


" aku terima nikah norhidayah binti amir hamzah dengan maskahwin 12 000 tunai berserta seutas gelang dan seutas rantai" 



SUJUD SYUKUR.....mohd nizammuddin bin selamat...imamku kini dan selamanya...In Sha Allah


la sarah..dah comey2 tu tido plak...ha ye la dri td main je dalam surau tuu...


ni la kakak sulung ngn abg ipar...


Sesi Persalinan ke-2 dan Pembatalan Air Sembahyang

ok..kami dah sah jadi suami isteri...skrng turn persalinan ke 2...utk sesi batal air sembahyang....

jom....



en mantol kat ner??? dah sampai ke???



berarak ke rumah pengantin perempuan...


yg bju kuning tu 2 pupu aku...shuda n sebelah en mantol tu imah...anak buah baru aku...hehehe



shy shy cat....aka malu malu kucing....hahaha






nk naik umah kna lap dlu kasut tu...sbb td tanah basah...almaklumla kenduri musim hujan











sesi bergambar selepas batalkan air sembahyang tadi...

apsal en mantol???gatal erkkk....wekkk






bergambar bersama keluarga (Abg Ali & Kak Ngan) + ( Abg Sham & Kak Long) + anak2 buah aku


Sesi Makan Beradab

dah siap smua....jom makan plak yeee....rombongan makan kt bawah. Kami makan atas..sbb bawah becak so pengantin makan la di atas

bunyi cam pelik skit kan...huhuhu


awat gelak tu kakak kakak sekelian...


ala...x ready lg nk posing...jom mam....


Sesi Bergambar Outdoor  di Muzium Negeri, Losong

lepas makan....sesi bergambar skit n outdoor kat Muzium Negeri



pelan sekitar Muzium Negeri



antara pic yg sempat liza snap masa outdoor aku
























Sesi Potong Kek dan Buka Hadiah


Malam plak sesi potong kek bersama keluarga & sesi buka hadiah...

gara-gara pengaruh game candy crush....kek kahwin pun nk deco candy crush...hahhaha


Lain-lain gambar....layan je la yeee





rantai dan gelang batal air sembahyang


baju makan beradab....


baju akad nikah


jam hantaran....



coklat hantaran



kasut hantaran


malam tu aku ngan en mantol bawa liza jalan2 bandar KT...kat pantai batu buruk









 

No comments:

Post a Comment