becauce she is en mantol's wife

Monday, January 21, 2013

outing...eat..wit my prenz

Wah lama giler x jumpa Azwaida a.k.a ieda sarawak...hehehehe. Ingt lg zaman dok PKB..sronoknyer. Terlalu banyak kenangan..klu nk rungkai balik..memang x cukup masa laaaa

Aku gerak dari rumah dalam kol 1230 t.ari lepas masak t.ari tok mak aku...cadangnyer nk kuar kejap je...tup2 lama gak kol 6 lebih baru balik. Mau x nyer lama...g sampai Setia Alam Mall City... 

 Mall ni besar giler sampaikan aku rasa x cukup masa sehari aku nk ronda kat sini...

 Die punye dalam tu memang cantik la...moden skit...ni antara kerusi rehat yg diorng sediakan

First cadang nk tengok wayang tapi masa yg ad x brape sesuai so x jadi la...ye la Azwaida nk balik Puchong naek motor sengsorang...x leh la balik malam. Aku lak mak aku ad rumah...maunyer dapat ceramah free...hahaha

So pe je boleh buat selain makan...hahaha...destinasi pilihan kat secret resepi...

 Kak..pilih kak...

 Alang2 dok kat secret resepi ni...makan kek la skali...ambik la 2 slide...kongsi 5 org. ok le tu...dapat rasa semua..2 kek RM 17.50

 Wah x aci ni..order sama2 K.anis punye dapat dulu...pekebenda ntah menu ni...yg pasti Sup Vietnam...hahaha...meh nak satu meat ball tuuu...: satu set >< RM25.00.

 Kiteotng punye mknanan lambot so mnm la dulu...cam sedap je air Kak tu....try skit...

 Oit2 K.anis tu nape...nak berebut air ngan Kak ke???

 Kak Wadah punye order tu nasi ayam black paper....semangat nampak...lapar ke Kak??? : satu set >< RM25.00.

 Wiwit cik tunang org ni...sopannyer makan...menu utama nasi ayam cendawan...: satu set >< RM20.00.

Che Yah....amboi lapa sgt tu...nk snap pic pun x tengok..menu Che Yah sama ngan Kak Wadah...: satu set >< RM25.00.

 Hai...jemput makan aku order spageti...ntah nape aku ska sgt spageti skarang...huhuu...: satu set >< RM20.00.

Dah hbs makan...semua bersandar...kekenyangan...hahahaha

      BIL PLEEZEE......
 >< RM 150.00

dh...jom balik...wakaka

No comments:

Post a Comment