becauce she is en mantol's wife

Saturday, December 24, 2011

Back to School

Dah lama dah aku tinggalkan alam persekolahan ni...dah 9 tahun...x sangka lak kan. Dh besar panjang rupanya aku ni. SPM aku tahun 2003...tu la tahun last aku pakai bju sekolah. Adik plak sorng, umur pun x jauh sgt beza...x de la nk merasa "back to school" ni lagi.

Tp now aku merasa "back to school' dgn anak buah aku lak...anak Kak Long aku...Iman, Ismail, Sumaiyyah n Isa. Iman, Ismail dan Sumaiyyah dah sek rendah. Isa masih lgi sekolah PASTI.

Time diorng buat persiapan aku ad gi umah diorng 3 ari. Saja jalan2. Time tu cuti krismas tu...buat pe dok KL. G sana lagi best.

Ni Sumaiyyah punyer, biasa la pmpuan kan beg mesti pink...barbie lagi tu ha..kasut 2 pasang sbb ni first year masok sekolah rendah. Lain2 cam biasa la....


  Ni Abg Long punyer....Iman punyer, sepasang je kos dah ad yg tahun lepas punye...just nk tambah2 je


 Ni plak Ismail punyer...dah darjah 3 tp still pakai saiz 7-8. Ish2 Ismail, bila nak besar ni?????

 Tahun 1 biasala...banyak warna daripada tulis...tu yg beli colour pensil yg besar tok Sumaiyyah. Rasa cam mahal plak clolour skarang. Dulu, time aku kecik2 murah je...(merapu la plak)

 Ni Isa punyerrr...

Bnyak tol Sumaiyyah punyer..jelus Che Chik!!!!


No comments:

Post a Comment